Diskuse

Jak Zeman vměstnal 2,7M lidí do pražských kaváren

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem zvědavá, jestli se diskuse odvine pouze od nadpisu článku nebo si diskutující Váš článek skutečně přečtou, díky čemuž zjistí, že přestože jste pana Drahoše volil, tak si myslíte, že se vítězství nezasloužil.....

1 1
možnosti

Tak tento postřeh se týkal i mě. Vystřelil jsem podle nápisu, a ....

Ten blog mi přijde jako hodně inteligentní.

0 0
možnosti
Foto

Počkejte jak to od rudohnědé soldatesky schytáte. Jinak máte pravdu a ode mě karma R^.

4 0
možnosti

Hnědý jste Vy.

Drzost, s jakou znovu vystrkujete bradu a zkoušíte, co demokracie vydrží, je neuvěřitelná.

1 2
možnosti

Další občan, který si plete kavárnu a její voliče.

Ale je na to hrdý, a ta řízná uvědomělost se tu cení.

1 2
možnosti
Foto

Šiřitel pojmu, ministerský předseda Beran, sdělil ve svém projevu o zřizování pracovních táborů pro flákače z Prahy z r. 13.2. 1939:

„Nikde není tolik klepů jako v pražských kavárnách, kde lidé nemají nic jiného na starosti a kde se jen mluví..."

A představte si tu úžasnou životní úroveň dnes, kdy se může flákat 2,7M voličů.

0 0
možnosti